Forum www.bitwa.fora.pl Strona Główna www.bitwa.fora.pl
Forum gry browserowej Vojna.pl.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ostatnie zmiany w grze.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bitwa.fora.pl Strona Główna -> Aktualności
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 18:49, 24 Cze 2010    Temat postu:

EEee ziomuś jak się mają wiadomości same usuwać to zrób jeszcze jakiś schowek bo mi wszystkie oryginały bitewek wciągnie ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:33, 29 Cze 2010    Temat postu:

Kolar co oznacza
" - Zmiana statystyk istniejących jednostek. "
Teraz mają więcej lub mniej ataku obrony? Co się zmieniło?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolar
Administrator



Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:19, 29 Cze 2010    Temat postu:

To znaczy, że zmieniły się wartości odpowiednich atakow i obrony jednostek, oraz np kawaleria jest teraz droższa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolar
Administrator



Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:16, 11 Lip 2010    Temat postu:

Kilka małych zmian:

1. Zmieniają się już pory roku Cool. Na razie jedynie zima ma wpływ na grę. Atak jednostek w zimie jest 2 razy słabszy, co oznacza, że z wypowiedzeniem wojny lepiej poczekać do wiosny. W planach mam także uzależnienie wysokości przychodów z farm i tartaków od pory roku. Pora roku trwa obecnie 2 tury ale to trzeba zmienić. Czekam na (uargumentowane) propozycje co do tego.

2. Dodany został bonus dla prowincji górskich. Od teraz w górach łatwiej jest się bronić.

3. Zmniejszony został bonus przyrostu populacji w stolicach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
end
Rycerz



Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Silesia

PostWysłany: Nie 20:43, 11 Lip 2010    Temat postu:

Ad 1. Tydzień na jedną porę roku? Argument? Dzień wydaje mi się za mało, natomiast tydzień to dla mnie kolejna znana jednostka czasoprzestrzeni:P
Hm, co z wiekiem dowódców? Pory roku od nich niezależne?Razz
Ad 3. Szkoda.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michal1813
Giermek



Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:02, 12 Lip 2010    Temat postu:

Co do długości pór roku to po przemyśleniu popieram end'a pora roku powinna trwać ok 7 dni (czasem więcej czasem mniej ) dlatego że w ciągu np: 2 dni nie da rady spokojnie stoczyć jakichś większych wojen . A do tego dochodzi czas na wyprodukowanie wojska , może to 3 czy 4 tury , ale aby mieć pieniądze na większą armię trzeba poczekać aż złoto i drewno się narobi . Jeszcze do tego wszystkiego dochodzi transport który trwa czasami 1 lub 2 dni (jeżeli płyniemy gdzieś dalej). Tydzień to wystarczająco długo , aby stworzyć armię , przetransportować ją na miejsce ataku i zaatakować .

Można zrobić też tak aby pory roku nie zmieniały się cały czas cyklicznie (dokładnie co 7 dni ) np : wiosna 5 dni , lato 6 dni , jesień 8 dni , zima 7 dni , wiosna 7 dni , lato 5 dni , jesień 4 dni , zima 8 dni ..... itd. bo gdyby pora roku trwała równo 7 dni to można by przygotować sobie wojska w niedziele (zima) i zaatakować w poniedziałek (wiosna) o szustej rano , a tak nie będzie wiadomo czy w poniedziałek będzie już wiosna Smile .

No to tyle z mojej strony Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:33, 12 Lip 2010    Temat postu:

michal1813 napisał:
Tydzień to wystarczająco długo , aby stworzyć armię , przetransportować ją na miejsce ataku i zaatakować.


Przygotowujemy się przez tydzień do ataku a po przejęciu 5 wiosek stabilność spada nam do zera a by wzrosła do przyzwoitego stanu musimy poczekać kilka " zim ".

Można by powiedzieć że rozwijanie państwa prowadzi do jego upadku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michal1813
Giermek



Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:06, 12 Lip 2010    Temat postu:

wtedy masz około tygodnia na odnowienie stabilności Smile moim zdaniem wystarczająco Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:28, 12 Lip 2010    Temat postu:

Jeśli muszę robić przerwy co kilka dni żebym nie miał za dużo buntów to nie ma sensu atakować bo to by trwało miesiącami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolar
Administrator



Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:36, 14 Lip 2010    Temat postu:

Ostatnie zmiany:
1. Liczba tubylców, którzy bronią prowincji jest teraz losowa.
2. Możliwość edycji herbu (za opłatą).
3. Możliwość ponownego losowania koloru (za opłatą).
4. Wprowadzona premia za stworzenie pierwszego herbu.
5. Przebudowane zakładki państwo, giełda oraz wiadomości.
6. Zmiana współczynników wpływających na stabilność oraz bunty.
7. Wieża strażnicza (budowla obronna, której dostępność uzależniona jest od wydatków na Naukę) (prosimy o sugestie co do siły ataku/obrony)
8. Badanie dyplomacja (obniża % broniących tubylców)
9. Ścisłe powiązanie dostępnych badań z wydatkami na Naukę (badania, które są niedostępne nie wyświetlają się lub... nie mają opcji "opracuj")
10. Modyfikacja bitew (+-5% losowa modyfikacja obrażeń oddziału)

Co do pór roku to chyba jednak będą trochę krótsze, tak z 3 dni. W tym czasie nie jedną wojnę można wygrać Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kolar dnia Śro 20:41, 14 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michal1813
Giermek



Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:09, 14 Lip 2010    Temat postu:

to niech będą te 3-4 dni ale nie tak że co trzy dni się zmienia tylko losowo w którejś tam turze Smile a i dlaczego bunty przejmują wierze strażnicze ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krystian
Rycerz



Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:46, 19 Lip 2010    Temat postu:

Co do 7 mam pomysł.

Jeżeli na prowincji były by łucznicy no to wieża strażnica dostaje bonus ataku i obrony albo łucznicy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 7:30, 23 Lip 2010    Temat postu:

kolar napisał:
... specjalizacje państwa (piechota, łucznictwo, kawaleria, machiny oblężnicze, statki) wraz z jednostkami specjalnymi dla każdej specjalizacji.


Wiadomo już jakie będą te jednostki specjalne? Chociażby dla kawalerii?? SmileSmile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SonGoLSSJ dnia Pią 7:31, 23 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomusdrw
Administrator



Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:36, 23 Lip 2010    Temat postu:

Specjalnie dla Ciebie prawdopodobnie będzie "Husaria" Smile

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:41, 23 Lip 2010    Temat postu:

No ja myślę!!! Nawet Cię pochwalę za tego posta bo to są bardzo mądre słowa, bardzo. ;]
Husaria była tak zarąbista że w większości gier jej możliwości były bardzo zaniżane bo wszyscy by jechali Husarią każdego do o koła ;]
Myślę że tutaj kolarek nie zaniży tego ;p Może to wyrównać ceną jednostki ;]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SonGoLSSJ dnia Pią 15:53, 23 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bitwa.fora.pl Strona Główna -> Aktualności Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 2 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin