Forum www.bitwa.fora.pl Strona Główna www.bitwa.fora.pl
Forum gry browserowej Vojna.pl.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Witamy na forum!
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bitwa.fora.pl Strona Główna -> Aktualności
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolar
Administrator



Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:07, 27 Lut 2010    Temat postu: Witamy na forum!

Witam wszystkich nowych użytkowników i zapraszam do korzystania z forum.

Parę słów o grze:
Jak widać gra jest obecnie w fazie tworzenia. Z uwagi na brak czasu rozwój nie jest dynamiczny Evil or Very Mad W szczególności: nie jest planowane wprowadzenie wsparcia dla starszych (i egzotycznych) przeglądarek typu Internet Explorer 6.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kolar dnia Sob 14:08, 27 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:10, 30 Mar 2010    Temat postu:

Możesz znieść to ograniczenie " minimum 3 psoty i 24h na forum " żeby napisać posta? Bo chciałbym się pochwalić moim herbem ;] Z resztą sam możesz zobaczyć xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:18, 30 Mar 2010    Temat postu:

"I tak ten" żeby sobie nabić na wszelki wypadek te 3 posty to zrób może jakiś dział żeby tam pykać o pomysłach/błędach ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:44, 30 Mar 2010    Temat postu:

Ej ej admin xD Weź wypuść moje woja ze swojej wiochy bo sie chyab " zacięły " xD Miały ją przejąć a wlazły do niej i się nic nie stało RazzP(nie wiedziałem ze to twoja wiocha xD Tam za bardzo nie widać co czyje ;p)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolar
Administrator



Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:08, 30 Mar 2010    Temat postu:

Hej Smile witam pierwszego użytkownika na forum. Mógłbyś dokładniej określić ten ostatni problem - to prawdopodobnie błąd w grze.

A i limit zaraz postaram się znieść


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:50, 31 Mar 2010    Temat postu:

Ehh.. Nie wiem czy to twoje wiocha ale gracz nazywa się "a" wiec myslałem że to jakieś testowe konto (ma najwięcej pkt) A dokładniej to tak. Teraz się domyśliłem że to mnie zaatakowali a nie ja kogoś xD A wiec miałem 1000kosynierów wiosce i ten gracz "a" zaatakował mnie ale nie straciłem woja. Mam go w podglądzie mapki ale nie mogę się nimi ruszyć. Spróbuję teraz odbić jedną z tych wioch.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:02, 31 Mar 2010    Temat postu:

Ej no żal. Zaatakowałem go i część mojego woja dołączyła do tego co była wcześniej a resztę wciągło O.o

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:59, 31 Mar 2010    Temat postu:

kuba417 i arashi to takie dwa czopki którym pokazałem tą grę i dopilnuje żeby grali xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:52, 31 Mar 2010    Temat postu:

Ehh.. Kurde jak ta gra ma się tak rozwijać to coś cienko to widzę...
Przed chwilką znalazłem buga który pozwala pomnożyć swoje woja do duuuuużych liczb ale nie chce mi się nawet go używać bo nie ma po co grać ;/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolar
Administrator



Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:42, 31 Mar 2010    Temat postu:

Gra jak widać jest w trakcie tworzenia. Potrzebuję właśnie takich informacji na temat błędów w grze, bo niestety sam nie jestem w stanie tego przetestować. Opisz jak wygląda problem: szczególnie ten z mnożeniem wojska - to postaram się go poprawić jak najszybciej.

Niestety nie mam za dużo czasu - dlatego zmiany będą stopniowe. Później zrobi się restart i wszyscy będą mieli już równe szanse. Jak na razie to zapraszam do testowania. Jeżeli macie trochę czasu to zapraszam do gry.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kolar dnia Śro 22:51, 31 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:04, 01 Kwi 2010    Temat postu:

Dobra ;] Miłego czytania Smile
1.Dzielisz armie na 2 a później je łączysz tylko tam gdzie masz to okienko na środku wpisujesz sobie np. 50.000 i masz 50k woja ;] Ale w następnej turze już tego nie ma xD
2.Miałem 4wioski i nagle moją wioskę przejął nowy gracz który się właśnie zarejestrował O.o(to była moja kolonia a stała się jego stolicą)
3.Na giełdzie można kupić tylko całą ilość danego surowca i nie można sobie wybrać np. 3soli albo siarki... Do tego to jest straaasznie drooogieee..
4.Tylko w rankingu widzę ile mam pkt.
5.Nie przychodzi żaden mail potwierdzający a przy rejestracji coś jest o tym wspomniane.
6.Brak żadnych opisów np. co daje mur,ludność,od czego zależy ile zdobędziemy pkt.
7.Powinna być możliwość budowania np. kopalni soli tak jak tartaku bo ja tu na razie widzę tylko nieliczne pola z których można uzyskać takie oto kopalnie.
8.Na mapie dyplomatycznej powinny być loga graczy, bo nie idzie się w niczym połapać.(Niech będzie mapa wojenna tylko żeby wyglądała tak jak dyplomatyczna +wojska z wojennej)
9.Gdzie jest legenda mapki? O.o
10.Graczy nie powinno ładować tak bliziutko siebie tylko w dużo większych odległościach żebyśmy nie musieli po pierwszej turze bronić się przed atakami graczy kilkakrotnie silniejszych.
11.Moim zdaniem powinno być takie ograniczenie pozwalające graczom silniejszym atakować graczy którzy mają nie mniej niż 0.5 pkt tyle co atakujący. Czyli gracz atakujący ma np. 1000pkt może zaatakować gracza który nie ma mniej niż 500pkt.
12."Podatki" i "Procent dochodu wydawany na" To coś w ogóle robi? O.o
Dałem podatki na 0 z nadzieją że mi morale albo populacja wzrośnie ale nic takiego nie zauważyłem O.o Dałem na maxa bez różnicy ;/
Zauważyłem że stabilność państwa jest na 50coś to dałem wszystko na minimum i na maxa dałem "Stabilność" kilka rund później moją wioskę przejął "bunt2"
Dzisiaj moja stabilność spadła do 48 -.-(to chyba nie ma żadnego wpływu na państwo ;/)
13."Nauka" Przydałby się opis bonusu dawanego przez np. Odznaczenia lub ulepszony strój.(Odzn. i strój mam na 1 i nie widzę żadnej różnicy)
14.Troszkę popracować nad cenami i opisami.Np. Zamiast 3ech odnośników do mapy dać jeden " Mapa " w którym będą do wyboru 3 tryby. No i może tak żeby było łatwiej przeglądać mapkę to po najechaniu i przytrzymaniu na polu przez 2sekundy kursora mogłyby się pokazywać dane tego gruntu. Czyli:
Właściciel:
Nazwa:(nie wiem jak ją dać ale wiem że się da xD)
Populacja:
Wysokość:(nie wiem dokładnie o co chodzi ale domyślam się że ma to spełniać rolę takiego jakby "muru" więc jakby zmienić nazwę na mur to byłoby łatwiej się połapać o co chodzi)
Zasoby Naturalne:
Koordynaty:
Budynki:
Jednostki:(jeśli swoja wioska)
Poziom handlu:
Przychód:
Czyli wszystko co można zobaczyć przełączając mapki.
15.Surowce powinny być przypisane do poszczególnych wiosek a nie do wszystkich.

No i do wszystkiego powinny być bardziej szczegółowe opisy.


Kilka sugestii może się powtórzyć xD


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SonGoLSSJ dnia Czw 12:11, 01 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolar
Administrator



Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:11, 01 Kwi 2010    Temat postu:

O dzięki wielkie Smile

Kilka uwag:
1. Ten błąd naprawię jeszcze dzisiaj. Na szczęście jest on jedynie po stronie przeglądarki - więc jedynie Ty zauważysz u siebie 50k wojska Cool
2. Jeśli gracz, który przejął prowincję ma nick zaczynajacy sie od "bunt" to znaczy, że ta prowincja zbuntowała się (ze względu na niską stabilność). W planach jest dodanie możliwości rejestracji konta 'buntowniczego' tzn takiego, które nie zajmuje nowej, pustej prowincji, tylko jedną ze zbuntowanych.
Jeśli jednak prowincja, którą straciłeś nie jest buntem to proszę o kontakt.
3. To jak kształtują się ceny na giełdzie zależy od sprzedających. Czy będzie można dzielić surowce - musze to jeszcze przemyśleć.
4. Ilość puntów mogę oczywiście gdzieś jeszcze dodać. Tylko gdzie? Obok surowców, albo np w zakładce państwo?
5. Informacja o potwierdzeniu e-maili jest obecnie przekreslona w trakcie rejestracji. Na razie potwierdzeń nie ma - w celu przyciągnięcia większej ilości graczy (wielu osobom nie chce się sprawdzać mejla).
6. Brak dokładnych opisów jest związany z tym, że statystyki budynków, jednostek itp ciągle się zmieniają. Zostanie to poprawione w momencie gdy już rozgrywka zostanie zbalansowana. Dodam jednak w najbiższym czasie dokładniejsze informacje w "Opisie" a także statystyki jednostek.
7. Kopalnie można budować jedynie na zasobach, a zasoby są w niewielu prowincjach. Celem tej zasady było jak największe zróżnicowanie prowincji. To gracze powinni walczyć właśnie o te szczególnie cenne terytoria. Poza tym brak zasobów powinien napędzać dział "handel". Obecnie jest jedynie kilku aktywych graczy więc i ofert sprzedaży zasobów mało.
Wiem, że pewnie pojawi się też pytanie "Ej, ale jak ktoś już na starcie dostanie prowincję z zasobami - to niesprawiedliwe". A to tak jak w życiu - nie każdy ma równe szanse. Kluczem jest poradzić sobie także w trudnej sytuacji.
8. Racja, to jest nieczytelne obecnie. Postaram się to zmienić za jakiś czas.
9. Fajny pomysł Smile Będzie dodana.
10. Racja, tak też będzie w finalnej wersji. Jak widać mapa jest duża: 100x100 i nie chcielibyśmy marnować tylu pól. Na razie jednak nowi uzytkownicy dodwani są w pierwszym kwadracie 20x20, tak by już teraz walczyli i testowali fukcje i zgłaszali błędy. Tak też łatwiej grę zbalansować.
11. Z tym jest zawsze kłopot. Cały czas myślę jak rozwiązać problem nowych graczy - tak by jednocześnie nie ograniczać tych potężniejszych. Opcja ochrony nowych oczywiście cały czas wchodzi w grę.
12. Suwaki badań ciągłych mają duży wpływ na różne parametry - jednak w skali długo terminowej. Przy czym obecnie najlepiej chyba inwestować w stabilność i handel bo wpływ reszty na razie jest znikomy (to też się zmieni). Np wysokie nakłady na stabilność przez wiele tur powodują jej wzrost. Trzeba także pamiętać, że im państwo większe tym więcej musi inwestować w stabilność. No i jeszcze jedna sprawa - wysoka stabilność zmniejsza prawdopodobieństwo wybuchu buntu, ale go nie zeruje. Jeśli gracz ma pecha to i z stabilnością 100 dojdzie do buntu (ale tak się dzieje bardo rzadko).
13. Odsyłam do 6. Odznaczenia zwiększają o 5 bazową wartość morale (zobacz na nowopowstałe jednostki). Ulepszenia SW. zwiększają bazową wartość zmęczenia.
14. Też już nad tym myślałem. Dodam to, ale to dopiero za jakiś czas.
15. Hmmm na razie nie planuję zmiany tego co jest teraz - pociągło by to za sobą spore zmiany w silniku.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kolar dnia Czw 13:23, 01 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:49, 01 Kwi 2010    Temat postu:

I pojawił się nowy problem xD
16.Gdybym sobie chciał ich dokładniej rozmieścić zajęło by to mi z 15tur xD



Do pkt 2.

Cytat:
--- 19 : 11 (ID:1912)
Wladca:paz

moje wojsko nawet w niej jest ;/ Teraz to jego stolica ;/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolar
Administrator



Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:56, 01 Kwi 2010    Temat postu:

Hehe na taka liczbę szpiegów to bym tam chyba liste rozwijaną musiał zrobić.

Hmm a z tym przejęciem prowincji to rzeczywiście dziwna sprawa. Ta jednosta co tam jest, razem z dowódcą była Twoja ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:57, 01 Kwi 2010    Temat postu:

Znaczy no nie wiem dokładnie bo wtedy miałem dużo wiosek i nie pamiętam czy tej przydzieliłem dowódce ;/


Edit:
17.Na mapce wszystkie wojska wyglądają tak samo i nie idzie ich odróżnić od swoich. Tylko po kliknięciu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SonGoLSSJ dnia Czw 16:00, 01 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bitwa.fora.pl Strona Główna -> Aktualności Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin