Forum www.bitwa.fora.pl Strona Główna www.bitwa.fora.pl
Forum gry browserowej Vojna.pl.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

stabilność
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bitwa.fora.pl Strona Główna -> Mechanika gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:31, 25 Lip 2010    Temat postu:

Po dłuższym czasie zauważyłem że jest taki jakby błąd w tej stabilności. Gdy mamy dużo wiosek o liczbie ludności np. 200 i kilka takich które mają po 200k ludzi to chociaż mam w większości z nich farmę na 7/8lvl, inwestycje w stabilność na maxa przychody z handlu ok. 200tysięcy i z podatków 150k to i tak to nie wystarcza by stabilność rosła. Tkwię w martwym punkcie, stabilność nie spada na najniższy poziom tylko dla tego że ubywa mi regularnie po kilka wiosek a chociaż ich nie przejmuję stabilność dalej nie rośnie.
Ktoś na pewno by napisał by zwiększyć jeszcze ludność państwa obniżając podatki, otóż nie mogę tego zrobić bo moje państwo musiało by zwiększyć swoją ludność w takim stopniu że żebym mógł opanować bunty musiałbym zmniejszyć ilość wydawanych pieniędzy na stabilność bo nie starczałoby mi na wojsko(nie wspomnę o rozwijaniu państwa) oczywiście wojsko swoje też by jadło więc pieniądze dalej by ubywały.
Już za nie długo większość dzisiejszych graczy będzie miała tyle wiosek co ja i każdy będzie miał ten problem.

Nie wiem czemu stabilność z np. 20rośnie szybko ale zatrzymuje się na 50 i nic z tym nie można zrobić. A jeśli raz wyskoczy na 70 to choćbym nawet do gry się nie logował to i tak spadnie na 40-55. Przerabiałem to już w pierwszej edycji ale gdy kolar napisał:
kolar napisał:
Spokojnie, jestem tu prawie codziennie. Z nowości w grze: zmienione zostały ceny jednostek oraz prędkość zmian stabilności. Poza tym dowódcy mogą teraz zdobywać doświadczenie w trakcie bitew.

To myślałem że to będzie jakaś zmiana i że już tego problemu nie będzie a tu ... kicha, dalej to samiutko. Gra byłaby o wiele piękniejsza gdyby tą stabilność jakoś wyregulować.



PS: Państwo mające 80wiosek przejmuje jedną nową z nieliczną ludnością a traci 10pkt stabilności. Gdy państwo będzie miało 500wiosek też będzie tak tracić stabilność?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SonGoLSSJ dnia Nie 12:36, 25 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomusdrw
Administrator



Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:47, 25 Lip 2010    Temat postu:

Stabilność to kolejna rzecz po systemie bitewnym, która wymaga przebudowy. Obecnie tak jak mówiłem najlepszą metodą jest wstrzymanie się od ataków, ale jako ataki rozumiem także walki z buntami czy tłumienie buntów.
W Twoim przypadku czas pokoju w turach, który bezpośrednio przekłada się na stabilność wynosi 0, bo w każdej turze walczysz ze swoimi zbuntowanymi prowincjami.
Jedyne co mogę zasugerować do czasu przepisania stabilności to zrezygnowanie z części prowincji i przejmowanie ich stopniowo, dopiero po jakimś czasie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:57, 25 Lip 2010    Temat postu:

Bunty są, jednak nie przejmują moich wiosek bo są od razu niszczone, poza tym bunt zabiera tylko 5 Wink

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SonGoLSSJ dnia Nie 12:58, 25 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomusdrw
Administrator



Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:01, 25 Lip 2010    Temat postu:

Niestety muszę Cię zmartwić, bo gra działa w taki sposób, że najpierw bunt przejmuje Twoją prowincję, a potem przez to, że stały w niej wcześniej Twoje wojska dochodzi do bitwy, co powoduje, że Twój czas pokoju nie rośnie - nie zwiększa się stabilność.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cieslik95
Giermek



Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 12:16, 26 Lip 2010    Temat postu:

W ramach ciekawostki napiszę, iż przy poziomie stabilności 100 nadal mam bunty.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolar
Administrator



Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:08, 26 Lip 2010    Temat postu:

Cieslik: czy tych buntów było więcej? Generalnie przy stabilności 100 nawet jeśli ktoś sabotuje to szansa na bunt jest malutka - ale ciągle jest. Więc przy dużym państwie można się spodziewać buntu maksymalnie raz na kilkadziesiąt tur... no chyba że jest jakiś błąd.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cieslik95
Giermek



Dołączył: 30 Maj 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:03, 26 Lip 2010    Temat postu:

raz lub dwa razy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolar
Administrator



Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:29, 26 Lip 2010    Temat postu:

Czyli w granicach rozsądku. Poza tym kilka tur temu zmniejszone zostały odrobinę współczynniki dla buntów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolar
Administrator



Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:21, 23 Sie 2010    Temat postu:

Ponieważ ostatnio było dużo pytań o stabilność:

Na początku gry przez kilkadziesiąt tur nie podbijaliście żadnej prowincji. Stabilność w czasie takiego pokoju 'ładuje się' i później można sobie pozwolić na więcej bez jej utraty. Dlatego dla wielu z Was było zaskakujące to, że: "przecież przejąłem kiedyś 5 prowincji i stabilność nadal była 100, a teraz zajmuję jedną i stabilność spada do 50". Te 5 prowincji mogłeś przejąć bez utraty stabilności bo wcześniej przez tydzień nie atakowałeś nikogo i ludzie w państwie Tobie 'zaufali'.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolar
Administrator



Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:02, 31 Sie 2010    Temat postu:

Zmniejszone zostały niedawno niektóre współczynniki dla stabilności tak że teraz powinno być łatwiej utrzymać stabilność.

Mam jednak ważną radę dla tych którzy mają problem ze stabilnością:
Jeśli wybucha bunt i nie masz dość wojsk by szybko i sprawnie go stłumić najlepiej się wycofać. Najgorszym co można wtedy zrobić jest doprowadzenie do długiej wojny, która będzie powodem utrzymania niskiej stabilności i przyniesie olbrzymie straty.
Wiele osób popełnia ten błąd.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krystian
Rycerz



Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:47, 31 Sie 2010    Temat postu:

Jak dla mnie jedynym problemem jest wojsko mam niskie przychody i rozwiązuje co kilka tur większość woja.

chociaż jedyne co mnie wkurza, to gracze, którzy potrafią szybko zająć prowincje niekiedy tą w która najwięcej inwestowałem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mat
Giermek



Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:48, 31 Sie 2010    Temat postu:

Mnie również szczególnie wkurzają te bunty w których miejscu zaraz jest nowy gracz, lepiej było po staremu jak wojska z prowincji w której wybuchł bunt od razu z nim walczyły w tej samej turze.

Jeśli ktoś nie ma na tyle czasu żeby zaglądać do swojego państwa co turę, a ma kilka - kilkanaście prowincji i w tym czasie wybuchnie bunt (a zdarza się to nawet przy wysokiej stabilności) np. w prowincji która jest bardzo dobrze rozwinięta w dodatku z fortecą i zaraz przejmie to jakiś gracz, a wojsko akurat znajduje się w tej prowincji i zaczyna się walka, gracz nie wycofa wojsk bo akurat nie gra i stabilność leci w dół błyskawicznie Sad

To naprawdę zniechęca do dalszej gry Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolar
Administrator



Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:53, 31 Sie 2010    Temat postu:

Jak będzie taka potrzeba to możemy wrócić do poprzedniej wersji z buntami które wybuchają natychmiast, mogę założyć taki temat z ankietą.

Choć to ogranicza sporo państwa które trzymają wojsko w każdej prowincji żeby tłumić bunty - co zdaje się trochę niefajne.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kolar dnia Wto 20:59, 31 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mat
Giermek



Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:11, 31 Sie 2010    Temat postu:

No nie wiem, niech się może jeszcze ktoś wypowie co o tym sądzi.
Może ma ktos jakis lepszy pomysł?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolar
Administrator



Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:12, 31 Sie 2010    Temat postu:

Tomusdrw dał lepszy pomysł, może nie będę mówił o szczegółach, ale rozwiąże to tego typu problemy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bitwa.fora.pl Strona Główna -> Mechanika gry Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin