Autor Wiadomość
kolar
PostWysłany: Czw 15:13, 22 Lip 2010    Temat postu:

Jak wrócę z pracy to zrobię dział 'Handel'.

Co do drugiego akapitu: tak mamy w planach czasowe sojusze. Nie będzie raczej ręcznej kontroli zobowiązań, ale może być automatyczna - wtedy karą może być utrata prowincji czy stabilności itp.
fyusae
PostWysłany: Czw 8:27, 22 Lip 2010    Temat postu: Propozycja podforum "Handel"

Chciałbym przedstawić propozycje podforum " Handel ", można by było tworzyć nowe tematy, pisać czego się potrzebuje, co się chce sprzedać, potem gracze umawialiby się przez pw albo w danym temacie ze sobą na cenę, ilość i czas "do końca" w grze ( w celu identyfikacji sprzedającego ), ułatwiłoby to pozyskanie surowców w różnych ilościach, zniwelowało błąd "już ktoś to kupił!", który = strata kasy, zniechęcenie do korzystania z giełdy.

To taki pomysł, póki giełda w grze jest niedoskonała, którego zrealizowanie jest znacznie łatwiejsze na pewno niż udoskonalenie giełdy i przyczyni się do rozwoju forum. Jestem ciekawy co o tym myślicie.
Pozostawiam do rozpatrzenia władzom.

P.S Jeszcze wpadł mi do głowy pomysł zawierania pokoju (wykorzystując system już istniejący w grze) , na dany czas (w turach), z jakimiś konkretnymi postanowieniami między dwoma graczami, hmm np jakiś admin/zaufany gracz mógłby nadzorować takie sojusze i np zerwanie przed czasem wiązałoby się z jakąś karą (chociażby wcześniej ustaloną przez obie strony) też jakby powstał odpowiedni dział. Dodało by to grze trochę klimatu, system gildii (jakim chyba w założeniu miał być ten przyjaźni w grze) mógłby istnieć obok.

EDIT: Wybaczcie nieodpowiedni dział..

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group