Forum www.bitwa.fora.pl Strona Główna www.bitwa.fora.pl
Forum gry browserowej Vojna.pl.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Serwer testowy
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bitwa.fora.pl Strona Główna -> Mechanika gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomusdrw
Administrator



Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:03, 11 Wrz 2010    Temat postu: Serwer testowy

Pod adresem [link widoczny dla zalogowanych] został tymczasowo uruchomiony serwer testowy, na który zapraszamy osoby chętne przetestowanie nowych funkcjonalności (zostały dodane specjalizacje i właśnie to jest głównym celem testów).
Warunki:
- Na serwer została skopiowana baza danych z głównego serwera (z 2010.09.11 14:5Cool, ale usunięte zostały wiadomości oraz wszelkie sojusze i mogą być problemy z herbami,
- każdy z użytkowników dostał taką samą ilość początkowych surowców (tyle samo będzie dostawał każdy nowo zarejestrowany użytkownik),
- stabilność została ustawiona na 100 dla każdego użytkownika,
- znacznie zwiększony został czas pokoju (nie powinno być problemów ze stabilnością)
- Tury będą przeliczane co 15 minut od 7 do 23.

- Serwer jest testowy, więc mogą zdażyć się jakieś nieprzewidziane błędy restarty, usunięcia kont itd. Zapraszam tylko osoby chętne.
- Czas trwania testów jest nieokreślony.
- Wszelkie uwagi dotyczące nowości oraz znalezionych błędów proszę wpisywać w tym wątku.
- Żadne reklamacje dotyczące gry na serwerze testowym nie będą uwzględniane!

-Obecnie wybranie specjalizacji trwa 1 turę, a jej usunięcie 2 żeby przyspieszyć rozgrywkę. Docelowo czasy budowy to odpowiednio 100 tur na wybór oraz 50 tur na usunięcie

Serdecznie zapraszam wszystkich chętnych do testowania (szczególnie walk pomiędzy państwami o różnych specjalizacjach). Najlepiej jakby każdy z grających wybrał sobie specjalizację i wpisał ją tutaj na forum, tak żeby każda ze specjalizacji została dobrze przetestowana (oczywiście możliwa jest zmiana specjalizacji).[/b]

Zapomniałem dodać: Obrazek specjalizacji jest tylko tymczasowy, proszę się z niego nie śmiaćSmile Tym samym chcę ogłosić konkurs na obrazki specjalizacji. Wymiar 200x(150-210)px. Obrazki muszą być pracą własną, do wszelkich użytych zdjęć należy dołączyć linki i rodzaj licencji, na której są udostępnione. Wszystkie obrazki powinny mieć jakąś wyróżniającą się część wspólną.
Jeżeli ktoś nie czuje się na siłach żeby tworzyć jakiekolwiek/wszystkie obrazki może wpisać swoje pomysły na forum:)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tomusdrw dnia Sob 16:13, 11 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:06, 11 Wrz 2010    Temat postu:

Do boju!!!!!!!!!!! Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomusdrw
Administrator



Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:08, 11 Wrz 2010    Temat postu:

Moja specjalizacja: piechota.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:09, 11 Wrz 2010    Temat postu:

Jakie ikonki specjalizacji U_u
A zgadnijcie jaka moja ;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krystian
Rycerz



Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:15, 11 Wrz 2010    Temat postu:

czas na rozrywke Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kalenz
Rycerz



Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:20, 11 Wrz 2010    Temat postu:

Normalnie zapiszę sobie obrazek ze specjalizacji, miażdży Very Happy

Gramy, gra idzie naprzód, to widać ;d'

Ja wybieram testowo specjalizację morską, jestem jej ciekaw ;]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kalenz dnia Sob 16:23, 11 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krystian
Rycerz



Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 16:27, 11 Wrz 2010    Temat postu:

Husar wybrał Husarie Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kalenz
Rycerz



Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:03, 12 Wrz 2010    Temat postu:

Mi to pasi, chciałbym by tak zostało, ale dobra, poświęcę się.Do rzeczy

Nie uważacie że specjalizacja morska ma za dużo profitów Very Happy ? Za 1 szkunera dostaję 400 kosynierów i 100 łuczników, nie liczyłem, ale myślę że koszt zrobienia ich jest dużo większy niż koszt 1 szkunera (na pewno).. Zrobienie 1.000-10.000 szkunerów nie jest problemem nawet we wczesnych fazach gry (a później to drobnostka), a wtedy dostaniemy aż 400k kosynierów i 100k łuczników za 1000 szkunerów lub 4 miliony kosynierów i milion łuczników za 10.000 szkunerów.Przerażająca perspektywa dla moich wrogów, rozwaliłbym wszystkich dookoła Very Happy

PS. Ale nie naprawiajcie jak coś teraz, muszę rozwalić magika.

EDIT: Mała próbka nowych możliwości :
[link widoczny dla zalogowanych]
Było wcześniej około 30 milionów, ale zabrakło kasy na nich i uciekli.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kalenz dnia Nie 14:38, 12 Wrz 2010, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
end
Rycerz



Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Silesia

PostWysłany: Nie 12:48, 12 Wrz 2010    Temat postu:

tomusdrw zdażyć -.-

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomusdrw
Administrator



Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:20, 12 Wrz 2010    Temat postu:

Kalenz: Jeżeli dostajesz jednostki do szkunerów i fregat to jest to błąd. W opisie specjalizacji jest wyraźnie napisane, że dodatkowe jednostki powinny być dołączane tylko do galer.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kalenz
Rycerz



Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:41, 12 Wrz 2010    Temat postu:

To i tak na błąd wyszło Very Happy

I nawet 2 - Galer nie mam - mam szkunery i fregaty, specjalizacja jest, stocznia na poziomie 2.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
andrewak
Paź



Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 0:01, 18 Wrz 2010    Temat postu:

Fajnie by było, gdyby w zakładce budynki klawisz " następna prowincja" był niezależny od położenia suwaka góra-dół. Jak jest kilka prowincji to nie ma z tym problemu, ale jak ilość prowincji jest większa niż okno to trzeba ostro wachlować kółkiem lub suwakiem. przydała by się opcja wyłączenia opisów budynków tak aby wszystkie się mieściły w oknie bez potrzeby przesuwania w dół i górę. Przydało by się też pokazywanie wszystkich budynków nawet tych na maxa, bo czasami nie wiem czy się nie wgrało czy mam już na maxa wszytko w prowincji. Ciekawą opcją było by bezpośrednie przeniesienie z raportu o bitwie na mapę, klikam na np. pokaż prowincje i wychodziło by z raportu do mapy wojennej. Giełda- przydała by się opcja licytacji. Na mapie gospodarczej nie ma herbu - przydałby się. W zakładce budynki brak edycji nazwy prowincji.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krystian
Rycerz



Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 8:42, 18 Wrz 2010    Temat postu:

zgadzam się z z andrewakiem gdyż samo tym mówiłem. ale nie pomyślałem o tym, że pasek może być u góry. bo często chce wybudować tylko tartak i farmę a muszę zjeżdżać na sam dół aby klikać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolar
Administrator



Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:21, 18 Wrz 2010    Temat postu:

Część z tych małych rzeczy dodam jak już przetestujemy i wprowadzimy specjalizacje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krystian
Rycerz



Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:49, 19 Wrz 2010    Temat postu:

raport napisał:
=========tura0========
--------
Armia 0 (tomusdrw)
Oddział: berserk (48000)
Oddział: kawaleria (1971)
Oddział: lekka kawaleria (10000)
Oddział: łucznik angielski (2673)
Oddział: halabardier (12171)
Oddział: kosynier (51581)
Armia 1 (krystian)
Oddział: halabardier (200000)
--------
[tomusdrw] (48000) berserk atakuje halabardier (200000) [krystian]
Oddział miał życia: 27216000
Uderzenie odebrało: 8620512 (dow. atak=0.91, dow. obrona=0.732, morale=1.632, zmęczenie=1.632
Pozostało jednostek: 135734

[krystian] (135734) halabardier atakuje halabardier (12171) [tomusdrw]
Oddział miał życia: 1533546
Uderzenie odebrało: 5650684 (dow. atak=1.746, dow. obrona=1.098, morale=1.857, zmęczenie=1.632, b. terenu=1.004
Pozostało jednostek: 0

[tomusdrw] (1971) kawaleria atakuje halabardier (135734) [krystian]
Oddział miał życia: 18595488
Uderzenie odebrało: 39094 (dow. atak=0.91, dow. obrona=0.732, morale=1.632, zmęczenie=1.632
Pozostało jednostek: 135449

[tomusdrw] (10000) lekka kawaleria atakuje halabardier (135449) [krystian]
Oddział miał życia: 18556394
Uderzenie odebrało: 95252 (dow. atak=0.91, dow. obrona=0.732, morale=1.632, zmęczenie=1.632
Pozostało jednostek: 134753

[tomusdrw] (2673) łucznik angielski atakuje halabardier (134753) [krystian]
Oddział miał życia: 18461142
Uderzenie odebrało: 60883 (dow. atak=0.91, dow. obrona=0.732, morale=1.632, zmęczenie=1.632
Pozostało jednostek: 134309

[tomusdrw] (51581) kosynier atakuje halabardier (134309) [krystian]
Oddział miał życia: 18400259
Uderzenie odebrało: 420232 (dow. atak=0.91, dow. obrona=0.732, morale=1.632, zmęczenie=1.632
Pozostało jednostek: 131242

=========tura1========
--------
Armia 0 (tomusdrw)
Oddział: berserk (48000)
Oddział: kawaleria (1971)
Oddział: lekka kawaleria (10000)
Oddział: łucznik angielski (2673)
Oddział: kosynier (51581)
Armia 1 (krystian)
Oddział: halabardier (131242)
--------
[tomusdrw] (48000) berserk atakuje halabardier (131242) [krystian]
Oddział miał życia: 17980027
Uderzenie odebrało: 7981211 (dow. atak=0.91, dow. obrona=0.732, morale=1.632, zmęczenie=1.632
Pozostało jednostek: 72985

[krystian] (72985) halabardier atakuje berserk (48000) [tomusdrw]
Oddział miał życia: 15120000
Uderzenie odebrało: 3145317 (dow. atak=1.746, dow. obrona=1.098, morale=1.857, zmęczenie=1.632, b. terenu=1.004
Pozostało jednostek: 38015

[tomusdrw] (1971) kawaleria atakuje halabardier (72985) [krystian]
Oddział miał życia: 9998816
Uderzenie odebrało: 40377 (dow. atak=0.91, dow. obrona=0.732, morale=1.632, zmęczenie=1.632
Pozostało jednostek: 72690

[tomusdrw] (10000) lekka kawaleria atakuje halabardier (72690) [krystian]
Oddział miał życia: 9958439
Uderzenie odebrało: 96831 (dow. atak=0.91, dow. obrona=0.732, morale=1.632, zmęczenie=1.632
Pozostało jednostek: 71983

[tomusdrw] (2673) łucznik angielski atakuje halabardier (71983) [krystian]
Oddział miał życia: 9861608
Uderzenie odebrało: 61223 (dow. atak=0.91, dow. obrona=0.732, morale=1.632, zmęczenie=1.632
Pozostało jednostek: 71536

[tomusdrw] (51581) kosynier atakuje halabardier (71536) [krystian]
Oddział miał życia: 9800385
Uderzenie odebrało: 440327 (dow. atak=0.91, dow. obrona=0.732, morale=1.632, zmęczenie=1.632
Pozostało jednostek: 68322

=========tura2========
--------
Armia 0 (tomusdrw)
Oddział: berserk (38015)
Oddział: kawaleria (1971)
Oddział: lekka kawaleria (10000)
Oddział: łucznik angielski (2673)
Oddział: kosynier (51581)
Armia 1 (krystian)
Oddział: halabardier (68322)
--------
[tomusdrw] (38015) berserk atakuje halabardier (68322) [krystian]
Oddział miał życia: 9360058
Uderzenie odebrało: 6571000 (dow. atak=0.91, dow. obrona=0.732, morale=1.632, zmęczenie=1.632
Pozostało jednostek: 20359

[krystian] (20359) halabardier atakuje kawaleria (1971) [tomusdrw]
Oddział miał życia: 335070
Uderzenie odebrało: 1427444 (dow. atak=1.746, dow. obrona=1.098, morale=1.857, zmęczenie=1.632, b. terenu=1.004
Pozostało jednostek: 0

[tomusdrw] (10000) lekka kawaleria atakuje halabardier (20359) [krystian]
Oddział miał życia: 2789058
Uderzenie odebrało: 96107 (dow. atak=0.91, dow. obrona=0.732, morale=1.632, zmęczenie=1.632
Pozostało jednostek: 19657

[tomusdrw] (2673) łucznik angielski atakuje halabardier (19657) [krystian]
Oddział miał życia: 2692951
Uderzenie odebrało: 60662 (dow. atak=0.91, dow. obrona=0.732, morale=1.632, zmęczenie=1.632
Pozostało jednostek: 19214

[tomusdrw] (51581) kosynier atakuje halabardier (19214) [krystian]
Oddział miał życia: 2632289
Uderzenie odebrało: 420294 (dow. atak=0.91, dow. obrona=0.732, morale=1.632, zmęczenie=1.632
Pozostało jednostek: 16146

=========tura3========
--------
Armia 0 (tomusdrw)
Oddział: berserk (38015)
Oddział: lekka kawaleria (10000)
Oddział: łucznik angielski (2673)
Oddział: kosynier (51581)
Armia 1 (krystian)
Oddział: halabardier (16146)
--------
[tomusdrw] (38015) berserk atakuje halabardier (16146) [krystian]
Oddział miał życia: 2211995
Uderzenie odebrało: 6173799 (dow. atak=0.91, dow. obrona=0.732, morale=1.632, zmęczenie=1.632
Pozostało jednostek: 0


Mała konfrontacja. Widać, ze Berseekerzy w małej ilości potrafią rozwalić sporą ilość Smile

Dodam jeszcze ,ze podbijam prowincje 3k berserków przeciw 20/25 k kos Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bitwa.fora.pl Strona Główna -> Mechanika gry Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin