Forum www.bitwa.fora.pl Strona Główna www.bitwa.fora.pl
Forum gry browserowej Vojna.pl.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ostatnie zmiany w grze.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bitwa.fora.pl Strona Główna -> Aktualności
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sokolkiller
Paź



Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:06, 02 Sie 2010    Temat postu:

oddałeś co zabrałeś? to gitara. ja tam jestem i gram na zasadzie fair więc oczekuje tego samego. pozdr. jak by co to będe zgłaszał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michal1813
Giermek



Dołączył: 01 Lip 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:10, 02 Sie 2010    Temat postu:

Ty tam pracuj a nie siedzisz przed kompem i grasz w Vojnę Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sokolkiller
Paź



Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:21, 02 Sie 2010    Temat postu:

tak się pracuje w dzisiejszych czasach Razz Nie gram tylko na forum wszedłem bo mam przeglądare do dupy na tym kompie bo nie robie u siebie dziś Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fyusae
Rycerz



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:44, 03 Sie 2010    Temat postu:

Kolar tak się zastanawiałem nad mapą i pomyślałem, że w następnej edycji powinno być więcej zbiorników wodnych zamkniętych, które można by otoczyć prowincjami : ) "rzeki" są trochę dziwne bo takimi szkunerami czy fregatami raczej po morzach i oceanach powinniśmy pływać Smile i na obecnej mapie jest możliwość przy dostępie do wody przedostać się na jej drugi koniec (mapy) co według mnie nie jest dobre.. dalekie odległości=trudna dostępność według mnie.
No i ewentualnie jakby miało być "więcej wody" to i mapa mogłaby być 100x100.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez fyusae dnia Wto 18:45, 03 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolar
Administrator



Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:14, 03 Sie 2010    Temat postu:

No to zrobimy w następnej edycji np dwie, niepołączone ze sobą sieci rzek/mórz - to może rzeczywiście uczynić grę ciekawszą. No i może kilka jezior się trafi, bo teraz chyba tylko jedno mamy.

Czy będzie mapa 100x100 zależy od popularności. Dla 200 graczy 80x80 to już i tak za dużo. Za dużo prowincji przypada na jedno państwo . Gra państwem które ma 500 prowincji może być naprawdę męcząca. (Jak ktoś grał np w Age of Empires - pomyślcie sobie co by było gdyby znieść limit na liczbę jednostek )


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kolar dnia Wto 20:16, 03 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fyusae
Rycerz



Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:25, 03 Sie 2010    Temat postu:

Z rozmiarem chodziło mi o to, że jakby więcej wody miało przypadać na mapę, wtedy mogłaby ta mapa być większa, żeby zachować te proporcje prowincje-gracze jakie tam uznacie za stosowne zależnie od popularności gry Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomusdrw
Administrator



Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:41, 03 Sie 2010    Temat postu:

Też sugeruję zwiększenie obszarów wodnych i stworzenie np. dodatkowych wysepek po 8-9 prowincji. Wtedy walki byłyby dużo bardziej urozmaicone, bo nie toczyłyby się wyłącznie o pojedyncze prowincje, ale całe wyspy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krystian
Rycerz



Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:51, 04 Sie 2010    Temat postu:

a mniej-więcej na kiedy jest planowana kolejna edycja?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kolar
Administrator



Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:05, 04 Sie 2010    Temat postu:

Myślałem, że ktoś po prostu wygra tę edycję. Jak na razie nie wydaje się to możliwe. Dlatego zrobię może ankietę na forum i potem po konsultacji z tomusemdrw podejmie się jakąś decyzję.

Może jeszcze wcześniej zmienię sposób obliczania rankingu - tak żeby lepiej odpowiadał sytuacji na mapie. Wtedy będzie można określić zwycięzcę. (A może zwycięzcy po prostu nie będzie. Sie zobaczy.)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sokolkiller
Paź



Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:48, 04 Sie 2010    Temat postu:

Czy można by było zrobi tak żeby:
- podzielic to na miasta czy tam wioski(Czyli to gdzie się znajduje twierdza) jedno miasto zajmowało by 5 pól(naszych prowincji) a po osiągnięciu pewnego pułapu ludności 9 i 16 pól na których budowali byśmy tartaki, kopalnie i wierze strażnicze a tylko w miastach czyli centralnej prowincji z Twierdzą Resztę budynków. Oczywiście jeśli uprzednio oczyścimy grunt pod Miasto z barbarzyńców.Co do Buntów to żeby występowały tylko w miastach(Centrum z Twierdzą) które by działały jak do tej pory. Myśle że taki układ zwiększył by grywalnośc, zacieśnił tereny mapy pomiędzy państwami, zmniejszył kłopotliwe budowanie w każdej prowincji.
- żeby szpiega rozdzielic na jednostkę zwiadowca(budowany w twierdzy) który będzie się poruszał po lądzie o dużą ilośc pól(co będzie jego atutem w ucieczce przed wrogiem) i będzie nam badał okolice i zakładał miasta(czyli stawiał Twierdzę). A dla szpiega określic ilośc pól na turę żeby nie można nim było latac po całej mapie w jedną turę.
- żeby wprowadzic do dyplomacji pakt o nieagresji, w formie wiadomości po której zatwierdzeniu obie strony mają blokadę wkraczania na swoje terytoria przez pewien okres. To wszystko po uprzednim dogadaniu się stron tzw "Lenna" ale okres powinien trwac około 48h żeby lenno mogło się odrodzic i ewentualnie ponownie się bronic przed najeźdźcą.
- żeby było można burzuyc obiekty w czasie o połowe mniejszym niż budowa.
- dodał bym jeszcze pola uprawne które by dawały + do populacji.

To takich moich parę pomysłów Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sokolkiller dnia Śro 13:08, 04 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
end
Rycerz



Dołączył: 16 Kwi 2010
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Silesia

PostWysłany: Śro 13:36, 04 Sie 2010    Temat postu:

Może i by było tak fajnie, ale ja sądzę że zrobiła by się z tego całkiem inna gra.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sokolkiller
Paź



Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:50, 04 Sie 2010    Temat postu:

inna o tyle że byś budował tylko w centrum w mieście, żeby miec ziemie i na nich budowac tartaki i kopalnie czy stawiac inne miasta i miec w posiadaniu ziemie musiałbyś zdobywa tak jak do tej pory skrawek po skrawku. urozmaiciło by to jednak grę i wyróżniło ją bo by można było toczy walkę na otwartym terenie na prowincji pozamiejskiej lub podczas oblężenia. Tak zrobic że jak się zajmie np pola uprawne tartaki i okrąży miasto wojskiem to by spadał poziom ludności i w końcu bunt z resztek populacji. Smile Wszystko inne jak do tej pory kopalnie tam gdzie surowiec stocznia gdzie morze itd. co by nie prowadziło do stawiania bezmyślnie miasta gdzie popadnie tylko z wykorzystaniem obszaru który zajmuje lub zajmiie jak się rozwinie w przyszłości.
Wtedy moje państwo miało by około 7 Miast + prowincje puste jako ziemie do wykorzystania a frajdy z gry o ile więcej Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sokolkiller dnia Śro 14:06, 04 Sie 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 10:02, 06 Sie 2010    Temat postu:

Cholera ;/ Tydzień mnie nie było a tyle do przeczytania. Jestem tylko ciekaw czy mi wrypało kasę czy dodało Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Krystian
Rycerz



Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:51, 06 Sie 2010    Temat postu:

Można by dodać taką opcje aby można było się poruszać wojskiem po prowincjach nie przejmując ich. czasami chcąc sie dostać na jakiś kawałek muszę powybijać trochę ludności. i to robię, ale przejmuje prowincje, których nie chce bo mi spada stabilność.
Nie można by zrobić jednostki dzięki której przejmuje sie prowincje? lub np. wprowadzić zasadę: " jeżeli jesteś co najmniej 2 tury na jakiejś prowincji przejmujesz ją. Ten pomysł mógłby wprowadzić opcje złupienia prowincji, zamiast jej przejmowania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SonGoLSSJ
Rycerz



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:12, 06 Sie 2010    Temat postu:

Było kilka razy a surki są przypisane do całego państwa a nie do pojedynczych wiosek i nie można przez to wprowadzić "złupienia". Kolar mówił że nie można tego wprowadzić bo to za duże zmiany w silniku gry.(czy jakoś tak)

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.bitwa.fora.pl Strona Główna -> Aktualności Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 6 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin